BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 30, 2009

hmm...........

exam akhir tahun dh habis hari nie.....so nanti tibe la program aku plak...bawak bdk g cmron highland n genting highland.....hmmm pastu program selepas exam.....

pepon aku mmg dh makin lame makin aku pelik dengan sikap pelajar sekolah aku....namun bukan semua lar...ade yg ok....tp yang peliknye bdk bandar tp prangai 2 kalah bdk kampong.......harta sekolah d rosakkan...cikgu hanya menjadi bahan sindiran......ilmu hanya untuk peperiksaan dan tidak ada erti sayangkan ilmu....

so aku mmg sedih sbb ckgu2 penat mengajar ttpi pelajar?hnya pentingkan subjek2 untuk pmr jer..ksian ckgu sivik,moral n pjk........penat mengajar ni sape yg taw...para pelajar?mungkin ade yg paham erti pengorbanan seorang guru...penat mengajar d hadapan namun tidak diberi perhatian oleh para pelajar...mmg 1 perkara yg mengecewakan.........pepon pk2 la....adios.......

0 comments: