BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 19, 2010

2010........

lame sudah aku x luahkan sesuatu dlm blog aku nie......sronok gile tahun ni bila aku dpt tau yg induksi aku dh lulus n tnggu utk pengesahan jwtan je la........hehehehe

mcm biase la...tahun baru pasti ade azam baru....tp pe ye azam baru aku?hehehe....aku pon x tau...br lah rahsia kot......

n mcm biase la..mcm jgk thun2 lepas...kije aku kat ubk la.....stakat ni dh der 2 kes gado...aiya...pe nak jadi la ngan budak2 aku ni.....tp x pe....mslah ni kdng2 bgus jgk...sbgai pengalaman utn dieorng smuer...

pepun ade jgk cite2 yg x best..penyelia petang dh gerak ke smk ttdi...fuh...mmg konpem x best la sbb die mmg penyelia ptng yang baek....mmg sedey...but penggantinyer dh sampai..lelaki yg bername mat noh...lebat misalnye mcm pak mus dlu...tp nmpak ok...tp x tau la lpes ni cmner....

n then aku dh pindah rumah...prkara yg paling dlm hidup aku....dok plak ngan geng kelatan terengganu..mmg sekapala la....hahahaha

pepun hidup 2010 aku bru bermula..aku pasti dan yakin ade bnyak lg cabaran yg akan aku hadapi slpas...k....

0 comments: